Flexgroep

We zijn in schooljaar '22-'23 een hulpklas gestart met de naam Flexgroep. Dit schooljaar werken Juf Ellen (maandag) en juf Anne (dinsdag) en juf Anke (woensdag t/m vrijdag) elke dag in deze groep met een wisselend programma. De Flexgroep is bedoeld voor kinderen uit de groepen 5 t/m 8, die naast de extra instructie in de klas, ook nog extra ondersteuning kunnen gebruiken.

Activiteiten flexgroep

• Kinderen kunnen op vaste momenten terecht voor extra instructie na overleg met de eigen leerkracht.

• Daarnaast zijn er rustige werkplekken gemaakt als kinderen hier behoefte aan hebben.

• Er worden workshops gegeven voor bijvoorbeeld klokkijken, tafels, breuken, procenten, meten etc. Kinderen kunnen hier zelf voor inschrijven via een intekenlijst.

• Op maandagmiddag zijn er activiteiten voor kinderen die graag met hun handen willen werken. Denk hierbij aan iets timmeren, koken, knutselen etc.